Після активації функції замовлення послуги “Мобільна валіза” на платформі СВОЇ (Пункт 1.1.) у меню “🔖 Послуги” чат-боту СВОЇ з’явиться нова кнопка “🚐 Мобільна валіза”.
Після натискання кнопки “🚐 Мобільна валіза” користувачу чат-боту буде запропановано подати звявку на отримання послуги шляхом поетапного введення інформації: ПІБ, адреса проживання, бажана послуга, контактний телефон.
Після вводу зазначеної інформації, чат-бот запропонує користувачу зробити фінальну перевірку коректності введеної інформації та або надіслати заявку, або відхилити її та повернутись до головного меню.
Якщо все зроблено правильно, користувач отримує повідомлення “Вашу заявку відправлено!”
Увага! Після оформлення, заявка на отримання послуги на дому приходить на електронну пошту ЦНАП (Email (для звернень)), зазначену у налаштуваннях інформації про ЦНАП в адміністративній панелі СВОЇ (Громада > ЦНАП > Додаткові налаштування).