6.16.1. Підключення модулю статистики перегляду вебсайту
Локальний адміністратор може самостійно підключити модуль статистики перегляду вебсайту (до прикладу, Google аnalytics).
Для додавання коду лічильника (код відстеження) в адміністративній панелі потрібно увійти в розділ “Сайт”, обрати “ Налаштування сайту”. У вкладці “Основні налаштування” в полі “JS-код для систем статистики, наприклад Google Analytics” ввести відповідний код.
Детальна інформація як зареєструвати сайт у системі Google Analytics за посиланнями:
-
Текстова інструкція: https://support.google.com/analytics/answer/1008015?hl=uk
-
Відео інструкція (з початку і до 3 хвилини) https://www.youtube.com/watch?v=g5yn1q5m0Jo
6.16.2. Додавання відео контенту
Для того щоб додати відео з YouTube в новини, події або повідомлення, відкрийте сторінку необхідного відео та натисність кнопку «Поділитися», розміщену під вікном відео-плеєра.
У вікні, що з’явилось після натискання кнопки «Поділитися», оберіть варіант «Вставити»
YouTube автоматично згенерує код для вставки. Тег iframe буде мати URL вихідного відео, висоту та ширину плеєра та ще інші атрибути. Після генерування коду вставки ви можете або натиснути кнопку «Копіювати» або копіювати його, шляхом виділення необхідної ділянки коду.
Після чого, під час створення нової, або редагування вже існуючої публікації у полі «Зміст повідомлення» потрібно натиснути кнопку «Джерело», вставити скопійований код YouTube відео у поле вводу та знову натиснути кнопку «Джерело» для збереження.
УВАГА! Перед копіюванням коду з YouTube ви можете вибрати час початку відтворення. Ви також можете вибрати, чи слід додавати до програвача елементи керування відео.
6.16.3. Оперативні повідомлення в чат-боті (push-сповіщення)
Для налаштування оперативних повідомлень (push-сповіщень) через чат-бот СВОЇ потрібно:
В адміністративній панелі платформи обрати розділ Сайт і у панелі керування обрати “Публікації”
У пункті “Публікації” потрібно обрати кнопку “Додати” та відкриється вікно для заповнення. Потрібно обрати категорію “Повідомлення”
Необхідно написати заголовок (відображатиметься в чат-боті), обрати тему, написати зміст повідомлення.
Після цього натиснути галочку Опублікувати та кнопку Зберегти.
Впродовж декількох хвилин інформація з’явиться в чат-боті.
Як обрати тему повідомлення:
В розділі “Сайт” обираєте з навігаційної панелі пункт “Теми (теги)
УВАГА! *Пуш-сповіщення можна налаштувати, якщо підключено вебсайт на Платформі. Можна зробити це просто на технічному домені *toolkit.in.ua для оперативності.
Для цього, напишіть у техпідтримку і ця можливість буде підключена.
6.16.4. Блок “Мобільна валізка”
Після активації функції замовлення послуги “Мобільна валіза” на платформі СВОЇ (Пункт 1.1.) у блоці “Команда” на сторінці “Послуги” сайту громади з’явиться блок, щодо можливості замовлення послуги додому із використанням мобільної валізи
Пприклад на тестовій сторінці платформи – https://test.toolkit.in.ua/cnap.
Натиснувши кнопку “Замовити послугу додому” відкриється сторінка із додатковою інформацію про Мобільну валізку та полями подачі заявки для замовлення зазначеної послуги (ПІБ, телефон, адреса фактичного проживання, інформація про послугу).
УВАГА! Після оформлення, заявка на отримання послуги на дому приходить на електронну пошту ЦНАП (Email (для звернень)), зазначену у налаштуваннях інформації про ЦНАП в адміністративній панелі СВОЇ (Громада > ЦНАП > Додаткові налаштування).
Інші статті по темі
-
6.16. Додаткові функції та можливості